

שלוש, ארבע לסידור עבודה
עבור רוב המסעדנים, עסקיות ו-Happy Hour הם הפתרון האוטומטי לשעות המתות. ממלאים שולחנות, מגדילים מחזור ויוצרים תנועה. אבל בואו נשים את הקלפים על השולחן: האם בסוף החודש אתם רואים מזה כסף, או שאתם פשוט שוחקים את הרווח שלכם ומעמיסים על הצוות?
הדילים האלו הם לא "מבצע" – הם כלי אסטרטגי שחייב להיות מחושב. ככה תדעו אם הדיל שלכם הוא מנוע צמיחה, או משקולת שמושכת את המותג למטה.
אז בואו נעשה סדר
סידור עובדים זה כמו להרכיב מנה שרק השילוב של הרכיבים שלה מביא משהו שעובד כמו שצריך. מכירים "השלם גדול מסך חלקיו"? זה בדיוק המקרה. איך אפשר לעשות את זה?
רואים את העובדים – יודעים מי זמין מתי, שומרים על גמישות, מתחשבים בבקשות.
עושים פיוז'ן – יש לכם עובד חדש שעוד לא שולט בחומר? תנו לו לעבוד עם הטבחית שמתקתקת את הפס. יש לכם מלצרים שמסתדרים מעולה? שבצו אותם יחד, גם הלקוחות ירוויחו.
מתכננים מראש – כמו שמזמינים סחורה כמה שיותר קדימה כדי שלא יהיו חוסרים, ככה שווה לבדוק מראש את הזמינות של העובדים. שבוע מראש זה אחלה, חודש מראש? בכלל הסתדרתם.
מכניסים למערכת – מערכת סידור עובדים תהפוך את כל מה שדיברנו עליו קודם ליותר יעיל ותחסוך לכם זמן בניהול משמרות ועובדים.
סידור עבודה טוב יכול לשפר את היעילות של המסעדה, להעלות את שביעות רצון העובדים ולתת שירות טוב יותר ללקוחות.
מסודרים?